Intake Brandingtraject

In deze intake ga je aan de slag met het beantwoorden van vragen zodat we de branding goed gaan neerzetten. Door het doorlopen van verschillende fases, krijgen wij een goed beeld van welke richting we uit moeten. De branding en strategie vastleggen is voor veel ondernemers een uitdaging. Voordat we samen in deze onderneming duiken, is het goed even stil te staan bij het belang van branding. Neem rustig de tijd om hem in te vullen, tijdens ons gesprek doorlopen we samen de vragen en bespreken we je wensen.
Jij bent een belangrijke bouwsteen voor de identiteit van de onderneming. We gaan jouw merkvisie achterhalen. Een sterke merkvisie: is toekomstgericht (visualiseer je droom, waar zie jij je onderneming over 5 jaar?), inspireert (gebruik krachtige woorden en vermijd generieke woorden zonder inhoud. Wees dus uniek en onderscheidend.), is ambitieus (denk groots), is realistisch en past bij de ondernemer.
Je doelgroep bepalen voor je bedrijf is belangrijk en nog belangrijker: weten waarom ze zaken met je doen. Probeer te achterhalen wie je doelgroep is, welke interesses en behoeftes ze hebben en welke levensstijl. Praten met je doelgroep is belangrijk. Probeer te achterhalen waar ze naar zoeken zodat jij je aanbod beter kan laten aansluiten.
Wanneer er voldoende inzicht is in de doelgroep gaan we door met de volgende stap, namelijk de ontwerpstijl. Een duidelijk beeld creëren dat bij jou en je merk past en ook je doelgroep aanspreekt, is één van de belangrijkste dingen die je kunt doen om visueel een heldere focus te creëren.
Ik stel op de volgende pagina’s enkele vragen om goed beeld te krijgen van je wensen voor je nieuwe website. Wellicht zijn sommige vragen moeilijk te beantwoorden, laat deze dan open dan zullen we ze in ons volgende gesprek samen bespreken.
Je bent klaar! Mocht je nog iets willen aanpassen kun je altijd terug, en anders klik je op verzenden zodat ik de vragenlijst in mijn mail ontvang. Geen zorgen als je vragen open hebt gelaten, deze bespreken we dan later samen.