Wat als je branding net zo goed doordacht aanvoelt als je interieurontwerpen?

Wat als je branding net zo goed doordacht aanvoelt als je interieur ontwerpen?

Je weet dat je werk goed is. Sterker nog, je krijgt vaak complimenten over je ontwerpen. Maar als het op branding aankomt… voelt het allemaal net niet. Je bedrijf heeft een logo en kleuren, maar je gebruikt het op verschillende manieren. Je website past niet meer helemaal bij je stijl. En social media? Dat kost ontzettend veel tijd, en straalt niet uit wat je zou willen.

Ondertussen zie je collega’s die wel zichtbaar zijn. Die een professionele uitstraling hebben, waardoor klanten direct denken: dit is wat ik zoek!

Tijd om daar verandering in te brengen.

Branding voor Studio Casco

Geen losse puzzelstukjes, maar één kloppend geheel

Geen losse puzzelstukjes, maar één kloppend geheel

Geen losse puzzelstukjes, maar één kloppend geheel

Als interieurfotograaf en grafisch vormgever heb ik door de jaren heen heel wat elementen voor huisstijlen ontworpen. Logo’s, kleurenpaletten, websites – stuk voor stuk belangrijk. Maar wat me steeds opviel? Als één onderdeel miste of niet klopte, voelde het hele merk minder sterk.

Een prachtige interieurfoto, maar een huisstijl die niet matcht. Een mooie website maar geen goede fotografie. Het bleef puzzelen.

Ik merkte dat ik het liefst het hele plaatje wilde maken. Zorgen dat alles op elkaar aansluit, zodat jouw merk net zo doordacht en professioneel voelt als je ontwerpen. Daarom bundel ik nu alles in één pakket – van strategie en huisstijl tot website en fotografie.

Zo staat je merk als een huis. En jij? Jij kunt je focussen op wat je het liefst doet.

Zo werken we samen

Zo werken we samen

Eerste maand
Fundering leggen
We beginnen met een brandingworkshop om jouw doelen, identiteit en doelgroep helder in kaart te brengen, zodat je merk stevig staat voor de volgende stappen. Op basis daarvan maken we een plan dat de basis vormt voor een huisstijl waar je lang mee doet.
Eerste maand
Tweede maand
Merkstrategie uitwerken
Mijn team en ik werken aan de huisstijl, met de grafische elementen die je merk gaan versterken. Je wordt bij elke stap van het proces betrokken, zodat je feedback kunt geven en we samen een visuele identiteit creëren die écht jij is.
Tweede maand
Derde maand
Visuele branding
ontwikkelen
We houden een tweede brandingworkshop, deze keer gericht op sociale media en strategie, zodat je weet hoe je jouw nieuwe merk consistent online kunt presenteren. Daarnaast starten we met de eerste ontwerpen van je website in de nieuwe huisstijl.
Derde maand
Vierde maand
Huisstijl & brand book afronden
De ontwikkeling van je website gaat verder, waarbij jouw input en onze visuele elementen samenkomen. Ook bereiden we de twee fotoshoots voor, waarbij we bepalen hoe we de interieurfoto’s en brandingfoto’s van jou aan laten sluiten op je branding.
Vierde maand
Vijfde maand
Website en beeldbank opzetten
Het is tijd voor de fotoshoot! We leggen je interieurproject en jou als ontwerper professioneel vast, zodat je een beeldbank hebt voor je website en sociale media. Ondertussen worden de puntjes op de i gezet voor de website.
Vijfde maand
Zesde maand
Lancering
Dit is het moment waarop alles samenkomt: jouw website gaat live in een feestelijk moment, je merkidentiteit staat als een huis en je hebt de kennis en het vertrouwen om zelf verder te bouwen aan je branding én je site door het brand book.
Zesde maand

Waarom duurt het traject 6 maanden?

1. Het is een proces, waarbij elke maand in het teken van 1 onderdeel staat. Een proces kost tijd en aandacht, en daarnaast heb je ook een bedrijf te runnen. We gaan dus niet haasten. We werken intensief met elkaar samen waarbij jij veel invloed hebt op de uitkomst.

2. Wij focussen ons op een lange termijn visie. Je hoeft niet over twee jaar weer iets nieuws te laten ontwerpen, omdat het snel is neergezet en toch niet zo goed bij je past. Daarnaast zorgen we dat je jouw nieuwe branding echt gaat begrijpen zodat je deze zonder problemen kunt toepassen.

Wat zit inbegrepen?*

*onder voorbehoud, een offerte is leidend

Wat levert dit traject je op?

In dit traject bouwen we samen aan een branding die klopt. Van strategie en huisstijl tot website en fotografie – alles sluit op elkaar aan, net als in een goed ontworpen interieur.

Na dit traject voelt jouw merk als één geheel. En dát is precies de aantrekkingskracht. Mensen zien, voelen en vertrouwen jouw branding, omdat alles klopt.

Als jij zo’n mooi geheel neerzet in jouw huisstijl, dan kun je dat ook in een interieur.

Dit leverde het brandingtraject Annette op

Dit leverde het brandingtraject Annette op

Annette Kramer is het gezicht achter Weerd Binnenhuisadvies. Ze ontwerpt voornamelijk interieurs voor particulieren en is gespecialiseerd in keukens en badkamers. Ze vertelt hoe ze het huisstijl traject met ons heeft ervaren en wat het haar opleverde.

“Ik wilde de volgende stap zetten met mijn bedrijf en daar hoorde een professionelere website bij. Ik was van mening dat mijn toenmalige website niet overeen kwam met wat ik kan en wat ik wil laten zien.”

Ik kijk ernaar uit om je te leren kennen