Dit leverde het brandingtraject Annette op

Annette Kramer is het gezicht achter Weerd Binnenhuisadvies. Ze ontwerpt voornamelijk interieurs voor particulieren en is gespecialiseerd in keukens en badkamers. Ze vertelt hoe ze het huisstijl traject met ons heeft ervaren en wat het haar opleverde.

Het probleem

“Ik wilde de volgende stap zetten met mijn bedrijf en daar hoorde een professionelere website bij. Ik was van mening dat mijn toenmalige website niet overeen kwam met wat ik kan en wat ik wil laten zien. En ik werd niet gevonden via mijn site.”

Waarom was dat een probleem?

“Omdat ik mijn bedrijf niet goed onder de aandacht kon brengen en niet kon laten zien wat ik kan.”

Wanneer dacht je: nu ga ik hulp zoeken?

“De gedachtes “kan ik dat wel betalen?” of “heb ik dat er wel voor over?” kwamen bij mij steeds terug. Dat was voor mij eigenlijk het meest spannend. Ik was er namelijk wel van overtuigd dat het hele proces tot een mooi eindresultaat zou leiden. Toen je contact met mij opnam via Instagram heb je toch iets los gemaakt bij mij wat steeds meer vorm kreeg en concreter voor mij werd.”

Wat waren belangrijke criteria voor jouw keuze?

“Professionaliteit, specialisme en uitstraling”

Waarom koos je voor mij in plaats van de concurrent?

“Je Instagram sprak mij enorm aan. Ik ga meestal op mijn gevoel af en dat was meteen prima bij jou. Dat bleek later ook wel. Ik heb er lang over nagedacht omdat het voor mij toch een forse investering was maar ben van het principe uitgegaan dat soms de kosten voor de baten kunnen gaan.”

De oplossing

Hoe makkelijk of moeilijk was het proces van het traject?

“Dat was een zeer interessant traject, jullie hebben heel goed naar mij geluisterd en er iets uitgehaald dat helemaal bij mij past

Het was niet moeilijk omdat alles goed werd besproken en uitgelegd. De contacten waren zeer prettig.”

Wat vind je het fijnst aan het huisstijl traject? Waarom?

“Het fijne overleg omdat je dan samen tot een bepaald resultaat komt. Vooral om dan ook  te zien wat het uiteindelijke resultaat is, daar ben ik best trots op.”

Hoe vond je de samenwerking gaan?

“Super!”

De resultaten

Wat heeft deze nieuwe visuele merkidentiteit voor Weerd gedaan en gebracht?

“Een frisse en professionele uitstraling waarmee ik zelfverzekerd aan de slag kan.”

Wat zou je graag anders zien aan het traject?

“Eigenlijk niets”

Heb je tips voor mede interieurontwerpers?

“Ja, vooral te overwegen om dit traject ook in te gaan. Het is zeer zeker aan te raden, met name als je je verder wilt ontwikkelen is de juiste sfeer noodzakelijk.”

Nieuwsgierig naar het brandingtraject? Lees hier meer informatie.

Je las een blogpost van Chiela van Meerwijk, interieurfotograaf & brandingspecialist. Wil je als interieurontwerper laten zien wat je in huis hebt met goed beeld, branding & strategie? Dan heb ik een mooi aanbod voor je:

  • interieurfotografie — om potentiële klanten te verleiden met schitterende foto’s van je werk;
  • brandingfotografie — voor een sterk, persoonlijk merk en klanten die beter bij je passen;
  • brandingtraject — als je van je bedrijf een merk wil maken die staat als een huis;
  • visuele strategie — als je jouw online imago wil verbeteren en moeitelozer zichtbaar zijn.

Meer over mij lezen, zodat je al een hoop weet voordat we gaan samenwerken? Ook goed!

Lees ook